galeria betonu

Masa ludzi już tam była, masa fotek tam powstała, ale mimo wszystko, nie wiedziałam do końca, czego się spodziewać. Rekonesans w Prefabecie zaliczony. Rzeczywiście totalna ruina i smutny ślad po przemysłowej funkcji Nowej Huty. Z drugiej strony tysiące metrów kwadratowych powierzchni pod farbiarskie projekty i całe hale na imprezy na nielegalu. Jako że nie mam doświadczenia w eksplorowaniu tego typu miejscówek, bo boję się wygłodniałych dzikich psów, w prefabecie bałam się tylko o to, czy mój rower nie pójdzie na złom. Dzikich psów nie było, była za to tęcza, spory zając i sarna. Noooo sarenki nie widziałam, ale na pewno jakaś tam mieszka! Dobre popołudnie!

2 thoughts on “galeria betonu

Skomentuj

