Kto by pomyślał

Zainteresowani dobrze wiedzą, że od kilku miesięcy zagnieździłam się na muszej kupce na mapie zwanej Maltą. Ok – już nie będę przesadzać, ale oblicza się tu kaloryczność ciastek ilością rund dookoła wyspy które trzeba przebiec aby dany smakołyk spalić;) Bez zbędnych szczegółów mogę ze spokojnym sumieniem polecić to miejsce każdej osobie spragnionej sielskich widoczków, wysokich temperatur, nurkowania w morzu i wszędobylskich kotów. Że nie należę do osób lubiących zmiany ( bardzo przyzwyczajam się do miejsc i ludzi a potem tęęęęęęsknieęęęęęęęęęę:((), toteż na początku nie mogłam tu znaleźć miejsca dla siebie. Na szczęście, wraz z eksplorowaniem kolejnych urokliwych miejscówek oraz poznawaniem pogodnych  i uśmiechniętych tubylców powoli zaczęłam się przekonywać do tego spalonego słońcem kraju. Pomagają temu również takie przypadkowe znajomości jak przykładowo ta, którą niedawno zawarłam w sklepie z prasą. W trakcie zakupów sprzedająca tam pani w kwiecie wieku zaczepiła mnie odnośnie zwisającej z szyi Smenki. Od słowa do słowa okazało się, że owa Pani jest dosyć znanym, maltńskim fotografem i zaoferowała się ,że pomoże mi z wywoływaniem filmów 35 o niestandardowej wielkości lub b&w, opcji której wcześniej nie miałam. I tym oto sposobem lomo zawitało również na Malcie:))

A tymczasem, borem, lasem, pozostając cały czas w temacie fotografii analogowej przedstawiam ostatnie dokonania Kodaka Retiny 2, którą pożyczył mi tatko – kto by pomyślał że tak się sprawi (że pożyczy to też swoją droga;)

2 thoughts on “Kto by pomyślał

Skomentuj

