Odgapiając od części moich ulubionych blogasów, na których ostatnio goszczą zdjęcia z różnych festiwali, wlepiam fotkę z miejscówki Outlooka, na którym nie dane mi będzie być. Na plażoforcie próbowałam sobie wyobrazić, że w tym miejscu może odbywać się TAKAAA biba. Jak widać po zdjęciu – nie udało się. ;) Rekompensatą mojej absencji niechaj się stanie jutrzejszy wyjazd na Taurona. Jaram się! (tak strasznie, strasznie, strasznie, że aż musiałam się pochwalić). Mam nadzieję, że jakieś dobre imprezowe foty wkrótce.

Skomentuj

