schiza

Teraz się będę tłumaczyć. Ta scena tak nie wygladala, a zdjęcie nie mialo mieć takiego klimatu. Jak zobaczyłam huśtawkę na drzewie, pierwsze skojarzenia jakie miałam to letni ogród, babcia, która woła na kompot, haftowany obrus i takie tam słodkie sielanki. Obrazek wyszedl zupełnie inaczej, bo teraz to właśnie jakaś przygnębiająca wisielcza schiza. Samo zdjęcie mimo wszystko lubię, tyle tylko, że nie ja je zrobiłam. To Holga. Albo jeszcze prościej: fotka mi po prostu nie wyszła.

One thought on “schiza

  1. qwerty@neck.jp

    huśtawka z ulicy wiązów.
    „1,2….Freddy’s Coming for You!!!
    3,4….Better Lock Your Door!!!
    5, 6….Grab Your Crucifix!!!
    7,8….Better Stay Up Late!!!
    9,10…..Never…Sleep Again!!!”
    :P

    Odpowiedz

Skomentuj

