poczuć się jak turysta

Macie tak może czasami, że na miejsce w którym obecnie mieszkacie – opatrzone i dobrze znane – chcecie spojrzeć świeżym okiem, poczuć się we własnym mieście jak turysta? Ja tak miałam w ostatni weekend: pogoda dopisała, pani odwołała warsztaty linorytu i to wszystko bardzo sprzyjało zrelaksowaniu się i zatrzymywaniu w miejscach, które zazwyczaj szybko przemierzam swoim wytrenowanym przez starszego brata marszobiegiem:)

Magik prosto z Brazylii – tu sztuczka z „ostrzeniem ręki”: miał kulkę (z takiego tworzywa co się robi nosy dla clownów) która się nie chciała podzielić, po czym naostrzył mi ręke i jak nożem przekroiłam nosokulkę:) Muszę to powtórzyć w domu:D

A tu pierwsze zdjęcie z serii: dziadunio grający na bębenku w rytm irlandzkich przyśpiewek i ja. W tle Molly Malone: musiała być dobra w swoim zawodzie( najstarszym zawodzie świata)  skoro jej aż pomnik postawili:D

Dreszcz mnie przechodzi ilekroć pomyślę ilu ludziom wcześniej nałożył ten kaszkiet :O

W całej okazałości:))

Temu panu już dziękujemy!!!

Ja na mostku Half Penny Bridge, który wziął swą nazwę od połówki pensa albo dlatego że kształtem swoim ją przypomina, albo że kiedyś za przekroczenie go właśnie tyle pobierano. Ulubione miejsce turystów na cykanie fotek – zawsze przy tym klną ile wlezie, bo przewalające się tabuny ludzi uniemożliwiają jakąkolwiek przymiarkę.

W sumie siedzenie na trawie  w parku jest domeną nie tylko turystów odwiedzających Dublin, a raczej przede wszystkim tubylców, ale, ale…nie przejmuję się tym wcale:)

2 thoughts on “poczuć się jak turysta

Skomentuj

