Lomowe odkrycia

I kolejne przyjemne odkrycia:

1. Kodak Elitechrome 100 został moim ulubionym slajdem, bo miejsca, które znam na pamieć, stają się miejscami, w których nigdy nie byłam:)

2. Majstrując w Smence przy ISO, wpływam na winietowanie

3. LC-A stało się dla mnie przereklamowane, bo myślałam, że tylko takim aparatem otrzymam zdjęcia jak poniżej

prosta konkluzja: Smena 8M + Elitechrome  to wymarzone dla mnie połączenie, do tego tekturkowy splitzer i mam wszystko, czego mi trzeba:)

Ha! no i do wszystkiego doszłam sama:)

Skomentuj

