cytat dnia;)

Nie wiem – może mi się ten Bukowski kiedyś znudzi. Proszę –  niech mi się znudzi… Stał się ostatnio bardzo popularny (przynajmniej tutaj – w Dublinie) a nie lubię jak coś takiego „mojego” staje się powszechne, oklepane. Nagle wystawy obrazów z jego cytatami, półki uginają się od jego książek ( wolę wygrzebywać gdzieś w antykwariatach) i przypięta zostaje pinezką rózowa plakietka – MODNY. Zainteresowanie mi przechodzi i najchętniej bym krzyczała „znajdzcie sobie inna zabawkę” ale zdążyli już ją wytarmosić, sponiewierać i wyrwać ucho:/ Ale jak na razie trwam i wklejam trzy cytaty jego autorstwa, które ostatnio mi się wyjątkowo spodobały. Sami wybierzcie sobie cytat dnia i głosujcie na:

1) Szpitale, więzienia i burdele – oto prawdziwe uniwersytety życia. Mam dyplomy wielu takich uczelni. Mówcie mi „Wasza Magnificencjo”.

2)Facet potrzebuje wielu kobiet tylko wtedy, kiedy żadna z nich nie jest nic warta. Można utracić tożsamość, pieprząc się na prawo i lewo. (ten jest trochę taki…papieski)

A ten w sam raz na nadchodzące Święta:

3)  Przed chwilą złożono mi życzenia szczęśliwego Nowego Roku w lokalnej telewizji, zrobił to jakiś zidiociały prezenter. Nie lubię, jak mi obcy składa życzenia. Skąd ten kretyn może wiedzieć, do kogo się zwraca? A może mówi do faceta, który właśnie zakneblował i powiesił za nogi pod sufitem swoją pięcioletnią córeczkę, a teraz kroi ją w kawałki? Wszystkiego najlepszego.

 

One thought on “cytat dnia;)

Skomentuj

